Grampians Pinnacle

מטיילים בגראמפיאנס

בנובמבר 2020 אחרי כמעט שבעה חודשים של סגר סוף סוף יצאנו לחופשי. כיוון שנסיעה לגראמפיאנס נמצאת בצ’ק ליסט שלנו כבר זמן רב זה היה רק טבעי שנקיים אותה בחרנו לנסוע לגראמפיאנס לשבירת צום הטיולים והחיים של שנת 2020. שלושה ימים קסומים, עמוסים ומגוונים שהיו סיפתח מושלם למה שאנחנו מקווים שיהיה קיץ של פיצוי הולם.

Read More »

סיכום הקיץ במלבורן

או התשובה לשאלה- “למה דווקא מלבורן?”. וואו! קיץ מטורף עבר עלינו בעיר הזאת וזה לגמרי מחדד את התחושה שבחרנו נכון. אז לכל מי שמתלבט אם כדאי לבוא לכאן או לא, למי שתוהה לעצמו אם מלבורן או סידני או למי שכבר כאן ומחפש רעיונות מה לעשות בקיץ הבא, קבלו סיכום של הקיץ במלבורן.

Read More »

שלושה שיעורים בשלושה חודשים

איך חוזרים לכתוב אחרי הפסקה ארוכה?
הרי ההפסקה התחילה לא במקרה, כי קרו המון דברים, הבלבול היה נוכח והתחושה הייתה שאי אפשר לכתוב עד שהדברים יתבהרו. “אל תכתבו על משבר עד שהוא לא נפתר”, לא זוכרת איפה שמעתי את העצה הזאת אבל היא נחקקה לי עמוק בתודעה.
אז האם אפשר לקרוא לשלושת החודשים האחרונים משבר? לא בטוחה שזה מדויק, אבל סערת רגשות, תחושות ומחשבות בהחלט כן.

Read More »

גרייט אושן רואד

הרבה זמן חיכינו להזדמנות לצאת לדרך המיוחדת הזו- הגרייט אושן רואוד, והנה היא הגיעה. כך בילינו ארבעה ימים בדרך המפורסמת ביותר באוסטרליה.

Read More »

הגיגים על החיים

“תגידי, החיים שם באמת זוהרים כמו שהם נראים?”
השבוע נשאלתי את השאלה הזו, וזה גרם לי לתת מילים למחשבות שמתרוצצות בראש בתקופה האחרונה

Read More »

היוש 2019- Sydney New Years Eve

את ערב השנה החדשה של 2019 בילינו עם הזיקוקים של סידני, כי אם כבר אז כבר. השמועה אומרת שיותר ממליון אנשים מתאספים סביב הנמל של סידני בערב הזה אז זו חוויה שיכולה להיות מאוד אינטנסיבית, אבל עשינו כמה החלטות חכמות. עברו לי הרבה מחשבות בראש באותו ערב ואולי הגדולה מכולן היא – האם זה היה שווה את זה?

Read More »

סידני- עיר עם סטאר קואליטי

עוד מהארץ, כשהנסיעה רק התבשלה ידענו שני דברים- האחד: שאנחנו רוצים להשתקע במלבורן לתקופה, והשני: שאנחנו חייבים לבקר בסידני, ורצוי בערב השנה החדשה. אז ביקרנו בעיר ארבעה ימים ונהננו מכל דקה.

Read More »

שלושה ימים בווילסון פרום

מרי כריסמס הו הו הו!
החג השמח ביותר בשנה הגיע והפעם עם טוויסט בעלילה- קיץ! סנטה זנח את המעיל לטובת בגד ים ויצא לנפוש. לא נצטרף אליו? בוודאי שנצטרף – אנחנו יהודים טובים…לא מפספסים סיבה למסיבה 😉

Read More »

שגרה מלבורנאית

ושוב עבר חודש ולא כתבתי כלום. כמובן שהכנתי שק של תירוצים (מצוינים יש לאמר) שמסבירים את התופעה, והנה הם מובאים פה בפניכם מסודרים לפי סדר חשיבות:

Read More »

שבועיים ראשונים של שגרה

איזה מילה מפחידה זאת “שגרה”, הא? רצף אסוציאציות אפורות ומשמימות מקושרות עם המילה הזאת, לפחות בראש שלי. שגרה מחזירה אותנו חזרה למקום שממנו כלכך התאמצנו לצאת- אזור הנוחות.

Read More »

טיול בעמק היארה

אחד היעדים שהצבנו לעצמנו לפני הנסיעה היה- *לפחות* פעם בחודש לצאת מהעיר. זה יכול להיות טיול או אפילו טיסה ליעד אחר באוסטרליה, העיקר שנצא מהעיר.
אז בסופ”ש האחרון ארזנו את ציוד הקמפינג, שכרנו רכב, ויצאנו ליומיים של טיול באזור עמק היארה.

Read More »

סוגרים חודש ראשון

בשבועיים האחרונים לא כתבתי (שזה חבל, כי קשה לשחזר את הרגשות מזמן אמת), אבל יש לזה סיבה טובה- מצאנו דירה! ואת הסופש הקודם בילינו בסידורים ומעבר אז לא נשאר זמן לכתיבה (תירוצים תירוצים..כבר אמרתי?)

Read More »

שבוע שני לחוויה

שבוע שני השבוע השני מסתמן כשבוע משמעותי בחוויה, הרבה תובנות, אסימונים וחווית. יש לי וידוי.אני כותבת את השורות האלה בקובץ וורד פשוט במחשב כשעוד אין

Read More »

ימים ראשונים במלבורן

אחרי מסע של 24 שעות בדרכים שכלל בונדינג עם הודית שישבה לידנו (וקצת פלשה למרחב של אלדד), סרטים גרועים וקצת שינה נחתנו במלבורן.
הנה מה שעבר עלינו בימים הראשונים של תחילת המסע

Read More »

אז למה דווקא אוסטרליה?

ברגע שהחלטנו לקחת שנה הפסקה השאלה הזאת עלתה די הרבה. כל העולם פרוס בפנינו, למה דווקא לשם? בהתחלה לא ידעתי לענות, אבל היה לי מאוד ברור שזה צריך להיות שם.
אז חשבתי על זה והבנתי שיש כמה סיבות

Read More »